İşletmenizi Büyütmek için Instagram'ın Yeni Anahtar Kelime Arama Seçeneğini Kullanmanın 3 Yolu

Yazar: Ömer LAYIK tarih: 5 Ocak 2021
Instagram'ın son anahtar kelime arama  değişikliği, platformun en iyi güncellemesi olmayabilir, ancak çok faydalı bir güncelleme. Sosyal medya pazarlamacıları olarak hepimiz bunu […]

Instagram'ın son anahtar kelime arama  değişikliği, platformun en iyi güncellemesi olmayabilir, ancak çok faydalı bir güncelleme.

Sosyal medya pazarlamacıları olarak hepimiz bunu bekliyorduk çünkü bu güncelleme ile belirli bir hashtag kullanmamış olsanız dahi paylaşımlarınız bulunmasına yardımcı olacaktır. Bu özellikle beraber içerik arama konusunda ilk sıralara gelebilirsiniz.

Bu yazıda, hashtag kullanmasanız bile gönderilerinizin bulunmasını sağlamak için Instagram anahtar kelime aramasını kullanabileceğiniz üç yolu özetleyeceğim.

Müşteri Araması ve Hesap Büyümesi

İşletmeler için en büyük fırsatlardan biri İnstagram anahtar kelime aramasından yararlanmak için müşteri bulabilmektir.

Artık ideal müşterinizin başlıklarında kullanabileceği anahtar kelimeleri kullanarak gönderi arayabilirsiniz. Sosyal medya da potansiyel kitlenizle etkileşim kurmak için daha fazla zaman ayırmak, büyümenin anahtarıdır. 

Yeni insanlar ile etkileşim içerisine girip, sosyal medyayı kullanarak takipçilerle etkili iletişime geçmek için paylaşımlarda soru / cevap ile yorumlarını arttırabilirsiniz. Bu büyüme yöntemi, hangi anahtar kelimelerin ve kelime öbeklerinin aranacağına odaklanmak için kitlenizi ve markanızın dışındaki ilgi alanlarını gerçekten tanımayı gerektirir

Instagram'ın anahtar kelime arama aracı, müşteriniz sizi etiketlemediği veya markanızın hashtag'ini kullanmadığı için daha önce kaçırmış olabileceğiniz marka sözlerini bulmanızı da sağlar.

Pazar Araştırması ve Rekabet Analizi

Sosyal medyadaki büyümenizi geliştirmenize yardımcı olabilir çünkü rakip analizi yapmanıza ve ideal müşterilerinizin zihnine girmenize olanak tanır.

Instagram'ın anahtar kelime arama aracıyla artık rakibinizin anahtar kelimelerine bakabilecek ve hedef kitlesinin onlar hakkında yazdığı yorumları görebileceksiniz. Ayrıca, müşterilerinizin ürün veya hizmetinizle ilgili bilgilere sahip olabileceğiniz ve ayrıntılı noktalar hakkında konuşup konuşmadığını da görebileceksiniz.

Rakip analizi ile hedef kitlenizde etkileşim uyandıran daha iyi içerik oluşturmanıza yardımcı olur ve böylece sosyal medya varlığınızı artırır.

Müşterileriniz Tarafından Bulunma

Instagram anahtar kelime araması, işletmenizin sosyal medyada büyümesine yardımcı olabilir çünkü müşterilerin sizi bulmasını kolaylaştırabilir. 

Müşteriler için oluşturduğumuz altyazılarda anahtar kelimeleri kullanmayı her zaman bir noktaya getirdi ve şimdi her zamankinden daha fazla karşılığını alıyorum. Geçmişte bu taktik, yayınların arama motorlarında daha üst sıralarda yer almasına yardımcı olurken, artık müşterilerin Instagram'da işletmenizi bulmasına da yardımcı olacak.

Instagram'ın anahtar kelime araması eklenmesi çok sıradan bir güncelleme gibi görünse de, kitlenizi ve sosyal medya dönüşümlerinizi genişletmek için getirdiği olasılıkları düşünmek heyecan verici.

Bu taktiklerden hangisini uygulamak istersiniz?

10 yıllık tecrübe ile mutlu müşteriler.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Top magnifierarrow-down