Twitter Reklamları

Twitter Reklamları, Twitter'da Reklam Verme

Twitter'da verdiğiniz reklamı ürününüzle yada hizmetinizle ilgilenen kişilere gösteriyoruz.Bu sayede kullanıcıların hesabınızla olan etkileşimini artırıyor ve markanız hakkında daha fazla konuşulmasını sağlıyoruz.Doğru kitleye doğru zamanda ulaşmanız için Twitter'da olmanız mutlak önem taşır.
Raporlama hizmetlerimiz ile tüm istatisliklerinizi kolayca ve şeffaf bir şekilde gösteriyoruz.
Bütün bu hizmetlerimizi minimum maliyet , maksimum verimlilik anlayışı içerisinde gerçekleştiriyoruz.
7/24 ücretsiz telefon ve e-posta destegimiz her zaman sizinle..
 

 

Twitter Sponsorlu Reklamlar

Promoted Account: Genel olarak takipçi sayısını arttırmaya yönelik bir reklam modelidir. "Who to Follow" "Kimi Takip Etmeli" bölümünde sol üst köşede yer alır. Reklamınız her zaman en üstte ve tek başına görünmektedir. Bu reklam modeli CPF (Takipçi başına maliyet) olarak ücretlendirilmektedir.

Promoted Tweet: İletecek mesajı, promote edilecek bir içeriği (link, görsel, video etc.) olan ve mesajını hali hazırda Twitter'da takipçisi olmayan ilgili kişilere iletmek isteyen markaların kullandığı bir reklam modelidir. Promoted Tweet, CPE (Etkileşim başına maliyet) olarak ücretlendirilir. Twitter'ın etkileşimden kastı, Promoted Tweet üzerinde alınan her türlü aksiyondur. (click, linke tıklama, görsel ya da videoya tıklama, RT, Reply, Follow etc.) Kullanıcının yalnızca ilk aksiyonu ücretlendirilir. Yayın süresi 3 aydır.

Promoted Trend: Markanızın belirlediği #hashtag'in Trend Topic listesinde 24 saat boyunca en üstte yer almasını sağlar. Özellikle lansman ve duyuru dönemlerinde kısa bir süre içerisinde yüksek sayıda kullanıcıya ulaşmayı hedefleyen markalarımızın kullandığı bu reklam modelinin satınalması günlük yapılır. Reklamlarınız gece 00:00'da yayına girer ve aynı gün 23:59'da yayın sona erer.

Twitter Anahtar kelime hedeflemeleri

Markanızın belirleyeceği anahtar kelimeleri kullanıcıların timeline'larını hedefleyerek, yaptıkları aramaların sonucunda veya direkt olarak reklamınızı ilgili kullanıcıya gösterebiliyoruz.
Pozitif anahtar kelimelere ek olarak negatif anahtar kelimeleri de belirleriz ve bu kelimeleri kullanarak içerik yaratan kullanıcılara reklamların gösterilmesini engelleyebiliriz, olası bir kriz durumu için önceden alınabilecek bu önlemle kampanyanın sağlıklı yürümesine destek verebiliriz.

Top magnifier