Instagram bugün aldığı bir kararla sosyal medya yöneticilerinin uzun süredir beklediği zamanlama özelliğini işletme hesaplarının kullanımına sundu.
Instagram bir sosyal ağ olarak, işletmelerin müşterilerine ulaşmada ve reklam kampanyalarını büyütmede en önemli araçlardan bir tanesi. Ancak Facebook'a nazaran zamanlama özelliğinin olmadığı Instagram'da sosyal ağ uzmanları üçüncü taraf uygulamaları kullanmak zorunda kalıyordu. Bildiğiniz gibi Twitter için de bu özellik başka uygulamalar aracılığıyla kullanılıyor.
Instagram'a yeni gelen özelliğin reklamları kapsamadığını hemen belirtelim. Bunun yerine yeni gelen destek Instagram'ın API'sine ekleniyor. Yani Hootsuite, Sprout Social veya SocialFlow gibi sosyal medya yazılım uygulamaları daha sonra kendi ürünlerine ekleyebilecekleri bir işlevsellik kazanacak.
Instagram'a yeni gelen özelliğin reklamları kapsamadığını hemen belirtelim. Bunun yerine yeni gelen destek Instagram'ın API'sine ekleniyor. Yani Hootsuite, Sprout Social veya SocialFlow gibi sosyal medya yazılım uygulamaları daha sonra kendi ürünlerine ekleyebilecekleri bir işlevsellik kazanacak.
Bununla birlikte bu API güncellemesi şu an için yalnızca büyük kuruluşlar tarafından kullanılabilecek. Başka bir deyişle kendi işletmeniz için zaman ayarlı post paylaşmak biraz daha vakit alacak. Değişiklik, eski Instagram API Platformunu 31 Temmuz 2018'den başlayarak önümüzdeki iki yıl içinde kullanımdan kaldırılacak bir plan da içeren Instagram'ın API platformunun daha büyük bir yenilenmesinin bir parçası olarak bugün tanıtıldı.
Bu daha çok ticaret ve gelir elde eden sayfların işine yarıyıcaktır insanlar başka yerlere gidebiliyor ve orada da internet olmayabiliyor güzel düşünce
Bu zamanlama için bazı kişilerin kullandığı programlar var ama şifremi girmeye korkuyorum açıkcası hesabım çalınabilir. İnstagramın böyle bir şey yapacak olması gerçekten iyi oldu.
Acayip şekilde ticaretin döndüğü bir mecra oldu instagram ve bu gibi yenilikleri yapması lazım. Yoksa elde tutamaz ve kullanıcılar yarın yeni bi mecraya geçer.