Sosyal Medyanın Özellikleri

Yazar: Ömer LAYIK tarih: 28 Eylül 2021
Katılımcılar: Sosyal medya ilgili bütün katılımcılardan dönüt almaktadır. Aynı zamanda bütün katılımcılarını cesaretlendirmektedir.  Açıklık: Hemen hemen bütün sosyal medya araçlarının […]
  • Katılımcılar: Sosyal medya ilgili bütün katılımcılardan dönüt almaktadır. Aynı zamanda bütün katılımcılarını cesaretlendirmektedir. 
  • Açıklık: Hemen hemen bütün sosyal medya araçlarının katılımcılara ve dönütlere açık olması söz konusudur. 
  • Konuşma: İçerik iletimi esnasında geleneksel medyada katılımcılar sadece izleyici ya da dinleyici konumunda yer almaktadır. 
  • Toplum: Kişiler sosyal medya aracılığı ile sevdikleri siyasi değerler, televizyon programları ve fotoğraflar benzeri ilgisi olan şeyleri etkin ve hızlı paylaşım fırsatı yaratmaktadır. 
  • Bağlantılılık: Bağlanabilirlik sağlaması açısında pek çok sosyal medya aracının başarılı olduğu görülmektedir. 
  • Erişim: Genel kitleye erişilmesine, iki medya teknolojileri de imkân sağlamaktadır.
  • Erişilebilirlik: Genellikle geleneksel medyada, firmalar ve hükümetler pazarlama araçlarını elinde bulundurmaktadır.
  • Kullanılırlık: Çoğunlukla uzmanlaşmış bireyler tarafından sosyal medya pazarlaması yapılmaktadır. Burada eğitim almaları gerekli olmaktadır. 
  • Yenilik: Geleneksel medya iletişimine kıyasla sosyal medya iletişiminde kişilerde gelmiş olan tepki ve etki bakımından zaman farkının daha az olduğu görülmektedir. 
  • Kalıcılık: Meydana getirilmesinin ardından sosyal medyada değişim yapılması mümkün değildir. 
10 yıllık tecrübe ile mutlu müşteriler.
Top magnifierarrow-down