Katılımcılar: Sosyal medya ilgili bütün katılımcılardan dönüt almaktadır. Aynı zamanda bütün katılımcılarını cesaretlendirmektedir. Açıklık: Hemen hemen bütün sosyal medya araçlarının […]
- Katılımcılar: Sosyal medya ilgili bütün katılımcılardan dönüt almaktadır. Aynı zamanda bütün katılımcılarını cesaretlendirmektedir.
- Açıklık: Hemen hemen bütün sosyal medya araçlarının katılımcılara ve dönütlere açık olması söz konusudur.
- Konuşma: İçerik iletimi esnasında geleneksel medyada katılımcılar sadece izleyici ya da dinleyici konumunda yer almaktadır.
- Toplum: Kişiler sosyal medya aracılığı ile sevdikleri siyasi değerler, televizyon programları ve fotoğraflar benzeri ilgisi olan şeyleri etkin ve hızlı paylaşım fırsatı yaratmaktadır.
- Bağlantılılık: Bağlanabilirlik sağlaması açısında pek çok sosyal medya aracının başarılı olduğu görülmektedir.
- Erişim: Genel kitleye erişilmesine, iki medya teknolojileri de imkân sağlamaktadır.
- Erişilebilirlik: Genellikle geleneksel medyada, firmalar ve hükümetler pazarlama araçlarını elinde bulundurmaktadır.
- Kullanılırlık: Çoğunlukla uzmanlaşmış bireyler tarafından sosyal medya pazarlaması yapılmaktadır. Burada eğitim almaları gerekli olmaktadır.
- Yenilik: Geleneksel medya iletişimine kıyasla sosyal medya iletişiminde kişilerde gelmiş olan tepki ve etki bakımından zaman farkının daha az olduğu görülmektedir.
- Kalıcılık: Meydana getirilmesinin ardından sosyal medyada değişim yapılması mümkün değildir.