LinkedIn'de Kitlenize Hassasiyetle Ulaşın: Reklam

Yazar: Ömer LAYIK tarih: 07/10/2020
B2B pazarlamacıları için etkili hedefleme yapılmalıdır. İçeriğimiz ve reklamlarımız ulaştıkları kişilerle yanlış hedeflendiğinde, kampanyalarımızda maliyetler artmaya başlayacaktır. Linkedin'de, pazarlamacıların hedefe ulaşmalarına ve doğru mesajı yanlış hedef kitleye iletmemelerine yardımcı olmaya başlıyoruz. LinkedIn'de doğru kitleleri hedeflemek ve bunlara ulaşmak için LinkedIn platformu, dünyanın dört bir yanından 700 milyondan fazla profesyonelden oluşan bir topluluğa sahiptir. Kampanyalarınızın doğru […]

B2B pazarlamacıları için etkili hedefleme yapılmalıdır. İçeriğimiz ve reklamlarımız ulaştıkları kişilerle yanlış hedeflendiğinde, kampanyalarımızda maliyetler artmaya başlayacaktır.

Linkedin'de, pazarlamacıların hedefe ulaşmalarına ve doğru mesajı yanlış hedef kitleye iletmemelerine yardımcı olmaya başlıyoruz.

LinkedIn'de doğru kitleleri hedeflemek ve bunlara ulaşmak için


LinkedIn platformu, dünyanın dört bir yanından 700 milyondan fazla profesyonelden oluşan bir topluluğa sahiptir. Kampanyalarınızın doğru kişiler tarafından görüldüğünden emin olmak için Linkedın'in araçlarından ve yeteneklerinden nasıl yararlanabilirsiniz?

Temel Bilgiler
İdeal bir kitleye ulaşmak için Linkedın'in hedefleme araçlarını kullanmaya başlamadan önce, tam olarak kime ulaşmak istediğinizi bilmeniz gerekir.

Birden fazla üye profiline göz atmak, doğru hedefleme özelliklerini seçmek için ihtiyacınız olan ilhamı verebilir. Onaylanmış becerilerine, mevcut ve geçmiş pozisyonlarına ve kıdem seviyelerine özellikle dikkat edin.
Linkedin'de 61 milyon üst düzey yöneticiler ve 65 milyon başkan var.
19-35 yaş arasındaki kullanıcıların %76'si karar verme sorumluluklarına sahiptir.
Üst düzey bireysel katkıda bulunanların satın alma kararlarında giderek daha büyük bir söz hakkı vardır.
Başka bir deyişle, C seviyesindeki yöneticilere ve çalışanlara ulaşmak önemli ve değerli olsa da, genişleyen satın alma komiteleri çağından daha başarılı bir hedefleme var.


Hedefleme Taktikleri, İpuçları Ve Püf Noktaları
LinkedIn'de kiminle çalışmak istediğinize dair sağlam bir fikir edindikten sonra, emrinizde bulunan birçok araç ve tekniği etkinleştirmeye başlamanın zamanı geldi.

İki veya üç hedefleme parametresinin birleştirilmesi, gelişmiş hassasiyetin anahtarını tutar. Örneğin, belirli bir iş işlevini hedefleyebilir ve daha fazla etkiye sahip olanlara ulaşma şansınızı artırmak için kıdem düzeyine göre hedef kitle oluşturabilirsiniz.
İlgi alanı hedefleme ve grup hedefleme alanlarını kullanmak, kitlenizin benzersiz profesyonel ilgi alanlarını ve eğilimlerini sıfırlamanıza yardımcı olabilir. Müşterilere ilgi alanlarına göre ayırt edebilirsiniz.
Genel bir kural olarak, kampanyalarınızın kapsamı ile geniş bir kitle ile başlamanızı ve daha sonra daraltmanızı öneri de bulunuyorum. Bir kampanya başlatmak için en az 300 üye gereklidir, ancak maksimum verimlilik için hedef kitlenizde en az 50.000 olması önerilir.
A/B testi ile hedefleme stratejinizi sürekli olarak iyileştirmek ve optimize ederken tahminlerle maliyetleri en aza indirebilirsiniz.





Sahip olduklarınızı kullanın

Mevcut bir kişi veya hesap listeniz varsa, LinkedIn'de hedeflemeye başlamak için kampanya Yöneticisi'ne kolayca yükleyebilirsiniz. Ayrıca, çok sayıda veri entegrasyon ortaklarımızdan birini kullanarak müşteri verilerini başka bir kaynaktan da aktarabilirsiniz.
Linkedın'deki yeniden hedefleme özelliklerini kullanarak, web sitenizi kimin ziyaret ettiğine veya video reklamlarınızla ve potansiyel müşteri formlarınızla etkileşime girdiğine bağlı olarak kitleler oluşturabilirsiniz. Dönüşüm oranları, markanıza zaten ilgi duyan üyelere ulaştığınızda hızla yükselme olacaktır.
Kitlenizi ilgili bir şekilde alakalı tutarken hedef büyütmenin harika bir yolu, yalnızca eşleşen kitlelere kıyasla %25-45 oranında genişlediği gösterilen benzer kitleleri kullanmaktır. Benzer kitleler, mevcut müşterilerinizden ve en yüksek kalitede potansiyel müşterilerden (daha düşük web sitesi ziyaretçileri, satışla doğrulanmış potansiyel müşteriler, vb. bilgi alacaktır.) ve anahtar kelimelere dayalı olarak otomatik olarak daha büyük bir kitle oluşturun. Kampanya kapsamı için 50.000'den fazla kullanıcıya ulaşmak istiyorsanız, bu kitle genişletme aracı çok yararlı olabilir.


Hedefleme Özellikleri ve Nitelikleri
LinkedIn'de tam profesyonel kitlenizi daraltarak seçebileceğiniz 200'den fazla özellik var.

İş Deneyimi
Eğitim
İlgi
Hedef Kitleler
Demografik İlgi

10 yıllık tecrübe ile mutlu müşteriler.

Benzer paylaşımlar

Top magnifierarrow-down