Instagram , kendi ürünlerini satmak isteyen içerik oluşturucular da dahil olmak üzere Instagram Mağaza daha fazla işletmeye erişimi genişlettiğini açıkladı . Bu genişlemeyi etkinleştirmek için şirket, Instagram satışına hak kazanmak için ilgili işletmelerin uyması gereken bir dizi kural sunan yeni “Ticarete Uygunluk Şartları” nı tanıttı.
Örneğin, yönergeler Instagram hesabının ürünlerin satıldığı mağazayı veya web sitesini temsil etmesi gerektiğini belirtir.
Instagram hesabı ayrıca özgün, yerleşik bir mevcudiyet ve yeterli bir takipçi tabanına sahip olarak “güvenilirlik” göstermelidir.
Diğer kurallar, yanıltıcı fiyatlandırma ve stok durumu bilgilerini göstermeme ve açıkça belirtilen iade ve iade politikalarına sahip olma gibi en iyi uygulamalara odaklanır.
Satıcılar da desteklenen bir pazarda olmalı ve Kullanım Şartları ve Topluluk Kuralları gibi diğer tüm Instagram politikalarına uymalıdır .
Bu gereksinimler, 9 Temmuz'da Instagram Alışveriş'in desteklediği tüm pazarlarda yürürlüğe girecek .
Instagram Alışveriş'e kaydolduktan sonra, işletmeler onaylandıktan hemen sonra bilgilendirilecek ve böylece ürünleri etiketlemeye başlayabilecekler. İşletme onaylanmazsa, mevcut gereksinimleri karşılamadıkları için açık bir neden alırlar, böylece onay için gerekli adımları atabilirler.
Instagram, yeni işletmeler için işe alım akışını güncelleyecekken, Instagram Alışveriş'teki mevcut işletmeler, yeni politikalara nasıl uyacağına ilişkin talimatlarla önümüzdeki haftalarda bildirim alacaklar.
Şirket, daha fazla sayıda küçük işletmenin ve hatta tek tek içerik oluşturucuların platformunda satış yapabilmeleri için Alışveriş hizmetinin genişletilmesini öngörüyor.