Her Yerde Göremeyeceğiniz 5 SEO Taktiği
Yazar: Ömer LAYIK tarih: 13/10/2016
Her Yerde Göremeyeceğiniz 5 SEO Taktiği 1)Kullanılmayan Anahtar Kelimeleri Reddit’te Arayın! Reddit arama kısmına gidin ve çalışma yapacağınız alandaki niş anahtar kelimeleri arayın. (Örneğin; Eğer premium kahve satıyorsanız, organik kahve ve benzeri şeklinde aratabilirsiniz.) İnsanların sormaya meyilli olduğu soruları ve cevaplarını gözden geçirin. En ince detayına kadar incelemenizi öneririz! Potansiyel anahtar kelimeleritek tek gözden geçirin, en […]
Her Yerde Göremeyeceğiniz 5 SEO Taktiği
1)Kullanılmayan Anahtar Kelimeleri Reddit’te Arayın!
- Reddit arama kısmına gidin ve çalışma yapacağınız alandaki niş anahtar kelimeleri arayın. (Örneğin; Eğer premium kahve satıyorsanız, organik kahve ve benzeri şeklinde aratabilirsiniz.)
- İnsanların sormaya meyilli olduğu soruları ve cevaplarını gözden geçirin. En ince detayına kadar incelemenizi öneririz!
- Potansiyel anahtar kelimeleritek tek gözden geçirin, en mükemmel sonuca ulaşana kadar yapmaya devam edin 🙂
2)Wikipedia’daki Kırık Link Fırsatlarını Değerlendirin!
- Anahtar kelimenizi belirleyin ve aşağıdaki dizini Google’a girin. Site: wikipedia.org [keyword] + “dead link
- Aradığınız sonuçlara göre uygun olan Wikipedia sayfasını ziyaret edin. Ctrl+F yapıp “dead link” diye arayın.
- Bulduğunuz kırık linkleri tespit ettikten sonra Ahrefs ya da kendi seçeceğiniz bir uygulama ile link analizini yapın.
- İşte şimdi harekete geçme zamanı! Kırık linklerin ait olduğu site sahiplerini bulun, onlar ile iletişime geçin ve kırık link olduğuna dair bilgilendirin.Bu yöntemle siteniz ile ilgili içeriği kendi sitenize taşıyabilirsiniz 🙂
3)Delicious’tan Başarılı Link Örnekleri Bulun!
- Delicious arama kısmına gidin ve çalıştığınız sektör ile ilgili anahtar kelimeleri arayın.
- Sizin içeriğiniz ile benzer olan ve insanlar tarafından işaretlenmiş içerikleri bulun.
- Sizin içeriğinize uygun olabileceğini düşündüğünüz içeriklerin bookmark linkine tıklayın, bu size kaç kişinin bu linki kaydettiğini gösterecek.
- Benzer içerikleri kaydedenlerin profillerini ziyaret edip eğer bilgilerine ulaşabiliyorsan kaydedebilirsiniz.
- İçeriğinizi paylaştığınız zaman o kişilere de iletirseniz eminiz ki ilgilerini çekecektir 🙂
4) Vurucu Bir Başlık ve Açıklama için Adwords Reklamlarını İyice Gözden Geçirin!
- Öncelikle sizin alanınızla ilgili rekabeti yüksek anahtar kelimeleri bulmaya çalışın. İlla aynı anahtar kelime olmak zorunda değil, benzer de olabilir.
- Reklamlardan kopyalayabileceğiniz ilginç anahtar kelimeler var ise onlara göz atın başlığınızda ve açıklamanızda işe yarayacaktır 🙂
- Başlığınız ve meta açıklamanız için ilginç ve zorlu şeyler seçmeye çalışın. Bu rakipleriniz arasında fark yaratmanızı sağlayacaktır.
5)Alltop’tan Başarılı Link Örnekleri Araştırın!
Google's the major cheese of search engines.