Facebook’un Kullanıcı Odaklı İstatistiklerini Biliyor Musunuz?
Yazar: Ömer LAYIK tarih: 26/02/2019
Online Pazarlama’nın Lokomotif Platformlarından Biri Olan Facebook’un Kullanıcı Odaklı İstatistiklerini Biliyor Musunuz? İnternet’te Çevrimiçi video izleyicilerinin %47’si içerikleri en sık Facebook’ta izliyor. – %16’sı günde en az 10 video izliyor – %28’i günde beş ila 10 arasında video izliyor. – %32’si günde 2 ila 5 video izliyor. – %24’ü ise günlük en fazla 2 video […]
Online Pazarlama’nın Lokomotif Platformlarından Biri Olan Facebook’un Kullanıcı Odaklı İstatistiklerini Biliyor Musunuz?
İnternet’te Çevrimiçi video izleyicilerinin %47’si içerikleri en sık Facebook’ta izliyor.
– %16’sı günde en az 10 video izliyor
– %28’i günde beş ila 10 arasında video izliyor.
– %32’si günde 2 ila 5 video izliyor.
– %24’ü ise günlük en fazla 2 video izliyor.
– Facebook’ta ki kullanıcıların platformda gördükleri reklamların kendileriyle alakalı olma oranı %71
– Black Friday gününde izlenen video sayısı 450 milyon oldu.
– Facebook’ta video izlemeyi arttırmak ve yaygınlaştırmak için Video İzleme Partisi eklentisi kullanıma sunuldu.
– %28’i günde beş ila 10 arasında video izliyor.
– %32’si günde 2 ila 5 video izliyor.
– %24’ü ise günlük en fazla 2 video izliyor.
– Facebook’ta ki kullanıcıların platformda gördükleri reklamların kendileriyle alakalı olma oranı %71
– Black Friday gününde izlenen video sayısı 450 milyon oldu.
– Facebook’ta video izlemeyi arttırmak ve yaygınlaştırmak için Video İzleme Partisi eklentisi kullanıma sunuldu.