Facebook Business Suite Nedir, Nasıl Kullanılır?

Yazar: Ömer LAYIK tarih: 23 Eylül 2020
Facebook Business Suite, KOBİ'ler için yeni bir uygulamalar arası yönetim arayüzüdür. Facebook ve Instagram'da içerik yönetimine basitlik ve merkezi kontrol […]

Facebook Business Suite, KOBİ'ler için yeni bir uygulamalar arası yönetim arayüzüdür.

Facebook ve Instagram'da içerik yönetimine basitlik ve merkezi kontrol getirmeyi amaçlıyor.

Facebook, Facebook ve Instagram yayıncılığını, mesajlaşmayı ve analitiği her iki platformda da içerik yönetimini basitleştirmeyi amaçlayan tek bir panoda bir araya getiren yeni bir mobil uygulama ve masaüstü arayüzü olan “Facebook Business Suite” i başlatıyor. Bugün küresel olarak piyasaya sürülüyor.

Sadelik ve zamandan tasarruf sağlamak. Küçük işletmeler (KOBİ'ler) için oluşturuldu, daha sonra Facebook'taki herhangi bir işletmenin kullanımına sunulacak. Bununla birlikte, açıkça KOBİ'lere yöneliktir ve Facebook mülklerinde içerik yönetiminin basitleştirilmesine odaklanır.

WhatsApp şu anda dahil değil, ancak gelecek yıl entegre edilecek.

Facebook Business Suite'in Basitleştirilmiş UI'si

Yeni kullanıcı arayüzünün avantajları şunları içerir:

  • Facebook ve Instagram'daki gönderileri aynı arayüzden yönetme imkanı
  • Hem Facebook hem de Instagram'dan gelen mesajlar ve bildirimler için ortak bir panel kullanımı
  • Aynı konumdaki her iki site için analizler ve bilgiler tek bir çatı altında toplanıyor.

Hepsi tek bir yerde. Facebook Small Business Rich Rao Başkan Yardımcısı'na göre yeni uygulama, içeriği, mesajlaşmayı, reklamları (artırılmış gönderiler) ve analizleri tek bir yerde merkezileştiren ve birleştiren daha basit araçlar isteyen KOBİ'lerin geri bildirimlerinden sonra geliştirildi. Rao, "Sadeliğin değeri düşündüğümüzden bile daha yüksek," dedi, "özellikle şu anda."

Facebook ve Instagram bilgileri aynı yerde

Facebook, ürün duyurusuyla bağlantılı olarak, değişen tüketici davranışını ve ABD ve dünyadaki KOBİ'lerin mevcut durumunu gösteren çok sayıda rapor yayınladı.

Tüketiciler KOBİ'lerin hayatta kalması konusunda endişeli. COVID-19'un başlangıcından bu yana yayınlanan birçok raporda tüketici görüşlerinin çoğunu gördünüz veya duydunuz. Kısacası, insanlar, işletmeleri (çevrimiçi ve çevrimdışı) bulmak ve bunlarla etkileşim kurmak için COVID öncesine kıyasla daha fazla dijital araçları (sosyal medya, arama, mesajlaşma) kullanıyor. Pek çok tüketici aynı zamanda kendi bilinçli olarak KOBİ'leri desteklemeye çalışıyor çünkü hayatta kalmaları için endişeliler (% 34). Ankete katılanlar, aynı zamanda, küçük işletmelerde daha fazla harcama yapma niyetinde olduklarını da belirtmişlerdir.

Facebook'un KOBİ anketi (OECD ve Dünya Bankası ile ortak araştırmanın bir parçası) birden fazla ülkeden 25.000 KOBİ yanıtı yakaladı. Anket yapılan tüm işletmelerin Facebook Sayfaları vardı. Bulgular, yavaşlayan toparlanmanın ortasında zorlu bir ekonomik ortamı yansıtıyor.

Dijital satıcılar daha iyisini yapıyor. Anketteki KOBİ içgörülerinden bazıları şunları içerir:

  • KOBİ'lerin% 44'ü satışlarının% 25'inden fazlasını çevrimiçi kanallardan yapıyordu
  • Facebook'taki operasyonel KOBİ'lerin% 38'i, satışlarının% 50 veya daha fazlasının 30 gün içinde dijital olarak yapıldığını söyledi
  • Kadınlar tarafından yönetilen 5 yaşın altındaki işletmeler, daha fazla eğitime sahip olanlar ve / veya 40 yaşın altındaki kurucular, dijital kanallardan satışların en az% 25'ine sahip olma olasılığı daha yüksekti

Diğer bir deyişle, kendilerini çevrimiçi olarak aktif olarak tanıtan ve e-ticaret yapan işletmeler - rapor aynı zamanda sosyal medya kanalları üzerinden satışa da vurgu yapıyor - genel olarak emsallerinden daha sağlıklı ve ekonomik olarak daha güçlü bir konumdadır. Ve bu muhtemelen doğrudur.

Ayrıca Yelp bu hafta yeni bir yerel ekonomik etki raporu yayınladı . Ev, yerel ve profesyonel hizmetlerin yanı sıra otomotiv arasında bir miktar esneklik bulur. Ancak aynı zamanda restoranların, perakende satışın ve diğer bazı sektörlerin mücadele ettiğini veya yüksek başarısızlık oranları gördüğünü de tespit ediyor. Yelp raporu, Mart ayından beri kapanan platformdaki işletmelerin% 60'ının artık kalıcı olarak kapandığına dair şok edici bir açıklama yapıyor.

Neden önemsiyoruz. Salgın ve küresel durgunluk , ABD'deki yeni işlerin önemli bir yüzdesini oluşturan, milyonlarca KOBİ için olmasa da yüz binlerce kobi için oluşturuldu. Dijital pazarlama araçlarını daha erişilebilir ve kullanımı kolay hale getirmek, başarıları için çok önemlidir.

Aslında Facebook Business Suite kontrol panelini ve kullanıcı arayüzünü görmedim, sadece ekran görüntülerini. Ancak sadeleştirme vaadini yerine getiriyor gibi görünüyor.

KOBİ anketleri, Facebook'u genellikle işletme sahipleri tarafından kullanılan bir veya iki numaralı pazarlama kanalı olarak gösterir. Facebook Business Suite, onları daha iyi sosyal medya pazarlamacıları haline getirme potansiyeline sahiptir ve bu da daha sonra KOBİ satışları ve hayatta kalma üzerinde önemli bir etkiye sahip olabilir.

10 yıllık tecrübe ile mutlu müşteriler.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Top magnifierarrow-down