SEO Artık Sadece Keyword Meselesi Değil

 

Eskiden SEO:

1) Kelime frekansı

2) Anchor text üzerinden backlink

3) Her kelimeyi hedefleme düşüncesi

4) Her kelimeye özel içerik

5) Paravan sayfalar

6) Başlık, açıklama ve h1 etikeri ile yetinmek

7) Sadece Crawler’lardan gelen hataları fiksleme, hatta rapor sonucu satın alma

8) Link pazarlıkları

9) Hızı önemsemeden yola çıkma

10) Mobili göz arda etme

Bugün SEO:

1) UX’i doğru kurgulamak. BrightonSEO konferansındaki çok güzel bir case-study Men’s Health dergisi ile ilgiliydi. Site eski UX’i ve sağlık konusundaki yetersiz yazarların paylasimlariyla trafik kaybediyor. Sonra inanılmaz bir UX ve otoriter içerikle geri dönüyor. Sonuç: 7 ayda 870% trafik kazancı 🚀🚀🚀

2) User Intent: Google ne aradığınızı Rank Brain’den beri biliyor. Artık bunu doğru anlamlandırma dönemi başladı.

3) Her sayfaya sadece icerik degil hedef kitleisnin kolaylikla! tüketeceği ićeriği üretmeniz ve sunmanız gerek

4) Featured Snippet’lar, hani sevmezsek de “Trump” yazınca çıkan kart sonucu 😉

5) Rich Snippets

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6) LSI odaklı otoriter içerik

7) Persona ve personaya en uygun içerik üretimi. Kurtuluş bu yoldan geçiyor ve geçmeye devam edecek.

 

 

Kaynak. Alper Bozdemir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir