GOOGLE ADWORDS REKLAMLARI

Anahtar Kelimeler:

Türkiye’de internette yapılan aramaların %98′ i Google arama motoru üzerinden gerçekleştirilmektedir. Google arama motoru tüm arama sonuçlarında pek çok kriteri göz önüne alarak kullanıcıların en doğru reklam verenleri bulmasını hedefleyen ve sürekli olarak geliştirilen bir arama ve reklamcılık mantığı kullanmaktadır.

Doğru Seçim, Doğru Hedef:

Google arama motoru reklamları tarih ve saat ayarlaması, bölge seçimi vb. değişkenlik gösteren özellikleri sayesinde reklam veren firmalara, doğru hedef kitlelere doğru zamanda ulaşmalarını sağlayarak mükemmel bir pazarlama imkanı sunmaktadır.Taleplerinize yönelik reklamlarınız en uygun şekilde hazırlamaktayım.

Örneğin; Firmanıza ait reklamların sadece Ankara’da sabah 09.00 – 12.00 ve akşam 17.00 – 23.00 arasında, yalnızca 17-45 yaş arası erkek profilli kullanıcılara gösterilsin kriterlerinin kullanılmasını belirleyebilmektesiniz Böylelikle firmanızın doğru hedefe doğru zamanda “0” hata ile ulaşmamızı sağlamaktadır.

 

Ölçülebilir Reklamlar

Google arama motoru alışılagelmiş birçok dergi, gazete, radyo ve TV reklamlarından farklı olarak en net ve doğru şekilde ölçümleme şansınızın olduğu bir sistem sunmaktadır. Bu sistem sizlere kolay bir şekilde maliyet – geri dönüş hesaplaması yapmanızı ve bu doğrultuda reklam stratejilerinizi anlık olarak yönetme imkânı sağlamaktadır.

Ayrıca web sitenize yerleştirdiğimiz “Biz Sizi Arayalım” formu ile Google arama motorunun sunduğu geri dönüş bilgileri doğrultusunda kullanıcıların hangi anahtar kelimeleri kullanarak sitenize ulaştığını ve bu formu doldurduğu tespit edilebilmektedir. Böylelikle reklamların sürekli olarak form doldurulmasına sebep olan kelimelere odaklanılmasını sağlamaktadır. Bu optimizasyon ile her geçen gün maliyet düşerken doldurulan form oranında ise gözle görülür bir şekilde artış olması sağlanmaktadır.

Ölçülebilir ReklamÖlçülebilir Reklam

Remarketing:

Remarketing çerezlere dayalı bir teknolojiyle çalışmaktadır. Bir javascript kodu, siteye gelen ziyaretçinin tarayıcısına bu kodu bırakılmasını sağlamaktadır. Sisteme bırakılan bu kod sayesinde kullanıcının gezdiği tüm internet sitelerinde bulunan Google reklam alanlarında görsel reklamlarınızın gösterilmesini sağlamaktadır. Bu reklam modeli ile sitenizi ziyaret eden kullanıcılar sitenizi gezip çıktıktan sonra, internet ortamında ziyaret ettikleri her yerde firmanıza ait reklamlarınızı görmesini sağladığından dolayı kullanıcıda marka bilinci oluşturmakta çok ciddi katkı sağlamakta olup siteye gelen ziyaretin satışa dönme oranına da ciddi anlamda katkıda bulunmaktadır.

Remarketing Nedir

Görüntülü Reklamlar:

Görüntülü reklamlar, bir resimle birlikte görüntülenen reklamlardır. Görüntülü (banner) reklamlar ile hedef kitleniz olan kullanıcıları belirleyip işletmenizin bilinirliğinin hızla arttırılmasını sağlayabilirsiniz.

• Milyonlarca yüksek kalitede haber sayfasında, belirli konulardaki web sitelerinde reklam vermemizi saglar.
• Ilgi düzeyi yüksek kitlelere ulasmak için kesin hedefleme kullanır.
• Görüntülü reklamcılık; farkındalık olusturmaya, kampanya erisimini arttırmaya, dönüsümler gerçeklestirmeye yardımcı olurak satın alma döngüsünü hızlandırır.

Görüntülü Reklam Müşteri Hedefleme:

Görüntülü Reklam Görüntülü Reklam Ağı
İçerige dayalı hedefleme
• Anahtar kelime ve içeriğe dayalı hedefleme
• Konu hedefleme
• Yerleşim hedeflemeAnahtar kelime ve içeriğe dayalı hedefleme:
Kampanya ile alakalı anahtar kelimeler uzman kadromuz tarafından belirlenir ve o kelimelerin geçtigi internet sitelerinde reklamlar yayınlanır
Örnek: Cep Telefonu, Projeksiyon, Mobile Projeksiyon, TeknolojiKonu hedefleme:
Kampanya ile ilgili konu ve kategorilerin analizi yapılır, uygun kategorilerdeki sitelerde reklamların yayınlanması saglanır.
Örnek: Teknoloji, Gsm, Mobile, TelefonYerleşim hedefleme:
Kampanyanın görünmesini istedigimiz internet sitelerinin seçimi yapılır ve bu internet sitelerinde reklamlarımızın gösterimi saglanır.
Örnek: www.shiftdelete.net www.chip.com.tr www.hizlial.com www.ucuzu.com
Kitle Hedefleme
• İlgi alanına göre hedefleme
• Demografik özellikler
• Yeniden Pazarlama (Retarget)İlgi alanına göre hedefleme:
Örnegin, bir kullanıcı, AdSense reklamlarının görüntülendiği, sporla ilgili çok sayıda web sitesine göz atıyorsa veya YouTube’da sporla ilgili videolar izliyorsa, Google, kullandıgı çerezleri spor ilgi alanı kategorisiyle ilişkilendirerek, kullanıcıya sporla ilgili daha fazla reklam gösterebilir.Demografik Özellikler:
Örnegin bir kullanıcının ziyaret ettigi sitelerde kadın ziyaretçiler çogunlugu oluşturuyorsa (site ziyaretleriyle ilgili toplu anket verilerine dayalı olarak), kullanıcının çerezini “kadın” demografik kategorisiyle ilişkilendirilir. Google profillerinden alınan demografik bilgileri de kullanabiliriz.Yeniden Pazarlama (Retarget)
Yeniden pazarlama, web sitenizi ziyaret eden ancak satın alma ya da kaydolma gibi istenilen bir eylemi gerçeklestirmeyen kullanıcılara reklamlarınızı yeniden göstermenin bir yoludur.

7/24 Ücretsiz Telefon/E-posta Desteği

Telefon DesteğiReklamlarınız hakkında aklınıza takılan konular hakkında bilgi almak için bize telefon, e-posta ya da canlı online destek üzerinden ulaşabilirsiniz. Müşteri temsilcilerimiz ve hesap uzmanlarımız her türlü sorunuzu yanıtlamaktan memnuniyet duyacaktır. Haftanın 7 günü 09:00-21:00 saatleri arasında telefon, 24 saat boyunca e-posta desteği alabilirsiniz.