Facebook reklamara sınırlar getireceğini açıkladı.

Yazar: Ömer LAYIK tarih: 06/11/2019
Facebook yakında bir Sayfanın herhangi bir zamanda kaç reklam yayınlayabileceğine ilişkin sınırlar getireceğini açıkladı. Facebook'tan Gelen Açıklama Şöyle: "2020'nin ortasında, her Sayfa'nın aynı anda yayınlayabileceği reklamların sayısına bir sınır uyguluyoruz. Reklam sınırları, reklamverenlerin yalnızca küçük bir yüzdesini etkileyecek ve gelecek yılın başlarında sınırlar hakkında daha fazla bilgi paylaşmayı planlıyoruz ." "Reklam limitleri uyguluyoruz çünkü çok […]

Facebook yakında bir Sayfanın herhangi bir zamanda kaç reklam yayınlayabileceğine ilişkin sınırlar getireceğini açıkladı.

Facebook'tan Gelen Açıklama Şöyle: "2020'nin ortasında, her Sayfa'nın aynı anda yayınlayabileceği reklamların sayısına bir sınır uyguluyoruz. Reklam sınırları, reklamverenlerin yalnızca küçük bir yüzdesini etkileyecek ve gelecek yılın başlarında sınırlar hakkında daha fazla bilgi paylaşmayı planlıyoruz ."

"Reklam limitleri uyguluyoruz çünkü çok yüksek reklam hacmi bir reklamverenin performansını engelleyebilir. Aynı anda çok fazla sayıda reklam yayınlandığında, daha az sayıda reklam öğrenme aşamasından çıkar ve dağıtım sistemi bir reklamın performansını optimize etmeden önce daha fazla bütçe harcanır."

10 yıllık tecrübe ile mutlu müşteriler.

2 comments on “Facebook reklamara sınırlar getireceğini açıkladı.”

  1. Her şekilde Google Ads'e göre daha çok kişiye ulaşıyor Facebook reklamları.

    1. Arda Bey, google ads ve facebook ads ayrı kulvarların reklam alanlarıdır. Doğru kurgulandığı sürece iki reklam alanında başarılı olabilirsiniz. İki reklam alanında birbirinden üstünlüğü bulunmamaktadır. İkisinin beraber kullanımı ile daha başarılığı olduğunu söyleyebilirim.

Benzer paylaşımlar

Top magnifierarrow-down