Ar-Ge 2016 Yılında Dijital Pazarlama İvme Kazanacaktır

Bbugünün anlayışlı CEO’lar daha derin bir pazarlama stratejisi olarak katılıyor? Biz dijital pazarlama kabulü genellikle geniş bir kurumsal çapında dijital dönüşüm gündeminin oluşturulması ve yürütülmesi habercisi olduğunu önceki pazar araştırmalarından biliyoruz.
Bu yüzden Dahası, IDC tarafından son küresel pazar değerlendirmesi, tüm CEO’lar şimdi daha iyi kurumsal pazarlama rolü onların iş teknoloji benimsenmesi ilerletmek için neler yapabileceğini anlamak gerekir sonucuna varılmıştır.Üst düzey pazarlama liderleri bir rekabet avantajı kazanmak için daha fazla çaba gerekmektedir. Dijital pazarlama, araştırma ve geliştirme (Ar-Ge) büyük sorunlara yeni yaklaşımlar araştırıyor ve takımkarını oluşturması gerekir.Deneysel pazarlama çözümleri test ederek dijital pazarlama uygulayıcıları, bireysel veya takım olarak ekipler çalışması gerektiği söyleniyor. Ar-Ge çalışmaları eski araştırma raporları,digital medya pazarlamacı rapor olamaz.CEO’lar. Yeni pazarlama girişimler sabote etmek deneyebilir, eski güçleri tarafından saldırıya uğrayan firmalar olumlu bir atılım peşinde olanlar ile kilit bireyleri korumak zorunda olacak.
Dijital-pazarlama

4 thoughts on “Ar-Ge 2016 Yılında Dijital Pazarlama İvme Kazanacaktır

  1. Dijital pazarlama her geçen gün daha fazla gelişiyor. Peki bu insanların yararına mı zararına mı olacak merak meselesi.. Yazı için teşekkürler..

  2. Dijital pazarlama tek ürün üzerinden ve ilk yapılıyorsa sağlam reklam ile çok büyük kazançlar elde edilebiliyor.

  3. Kesinlikle katılıyorum her geçen gün interner teknoloji vs gelişiyor doğal olarak bu olay dijital pazarlamaya da pozitif yönlü olarak etki edecektir. Bakalım pastadan bize ne kadar pay düşecek…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir